Langebjergskolens logo

Langebjerg SFO II

Langebjerg SFO II / Klubben
For børn fra 4. - 6. klasse

I klubben har vi skabt et miljø hvor børn i 4. – 6. klasse har lyst til at komme og være. Her kan man slå sig ned og hygge og spille med sine venner, eller man kan blive udfordret i vores forskellige værksteder.

Langebjerg SFO II holder til i to huse - det sorte hus (4.-6. årgang) og det gule hus (fælles værksteder for alle). De er forbundet med en svalegang.

I det sorte hus er vores cafe og spil, kreativt værksted, billard, bordtennis og spille-computere og i det Gule hus har vi rollespilsværkstedet, maker-space og it-værksted.

Begge huse er beliggende på den nordlige side af Langebjergstien, med legeplads fælles med Langebjerg SFO I, og med mulighed for at bruge skolens udeareal, hal og lokaler. Området omkring klubben er bakket og vildtvoksende med muligheder for boldspil og adgang til bålplads.

Læs mere i Langebjerg SFO’s mål og indholdsbeskrivelse, som er vedhæftet herunder.

Åbningstider for Langebjerg SFO II:
Mandag - fredag kl. 14:00 - 17:00

Skolefridage og i sommerferien:
Mandag - fredag kl. 9:00 - 16:00

Mål- og indholdsbeskrivelse

Shape Created with Sketch.